FAQ - Veelgestelde vragen

Ik heb een kortingscode/cadeaukaart ontvangen, hoe gebruik ik die?

Voeg je product toe aan je winkelwagen en ga daarna naar je winkelwagen door te klikken op ''Mijn winkelwagen'' bovenaan de pagina. Vul daarna je kortingscode in, in het daarvoor bestemde tekstvak en druk op ''Gebruik kortingscode''.

Hoe ontvang ik kortingscodes?

Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief (dit kan onderaan de pagina) of door onze facebook-pagina te liken, waar we soms kortingscodes op delen. Alle kortingscodes hebben altijd een beperkte geldigheid.

Ik wil graag een eigen afbeelding/logo laten graveren op een van jullie producten, kan dat?

In de meeste gevallen wel. Stuur je afbeelding in een mail naar info@getpersonal.nl, het liefst in een zo'n hoog mogelijke resolutie, dan kunnen deze bekijken. Graveringen van afbeeldingen en logo's zijn in het algemeen moeilijker en kosten meer tijd dan teksten, daarom ligt de prijs ook hoger. We kunnen hier geen vaste prijs voor geven, dit hangt af van de moeilijkheid van het omzetten van de afbeelding in een gravering.

Ik wil graag een van jullie producten laten graveren met mijn eigen lettertype/handschrift, kan dat?

De meeste truetype lettertypes zijn geen probleem. Stuur je lettertype in truetype-formaat naar info@getpersonal.nl, dan zullen wij kijken of deze compatibel is met ons graveerprogramma. De prijs kan hoger uitvallen als we een nieuw lettertype moeten installeren en configureren.

Krijg ik korting als ik meerdere producten bestel?

Als je meer dan 20 dezelfde producten bestelt, kun je in aanmerking komen voor een korting. Neem contact met ons op via info@getpersonal.nl.