Algemene voorwaarden

Door het voltooien van een aankoop in onze online winkel accepteert u de volgende aankoopvoorwaarden:

1. Prijs


Alle prijzen zijn inclusief 21% btw. Wanneer je bestelling bevestigd is, kunnen de prijzen alleen veranderen door omstandigheden waar getpersonal.nl geen invloed op heeft, bijvoorbeeld wezenlijk veranderde grondstofprijzen, valutaschommelingen of een gewijzigd BTW-tarief. Er worden geen andere belastingen of toeslagen bij de prijs opgeteld.

2. Bestelling

Bij het plaatsen van een bestelling wordt een koopovereenkomst gesloten zodra getpersonal.nl de bestelling bevestigd heeft met een orderbevestiging via e-mail. De orderbevestiging wordt automatisch verstuurd vanuit onze database, zonder handmatige inspectie. In het geval van eventuele fouten in bijvoorbeeld de opgegeven prijs, levertijd etc. behouden wij ons het recht voor om deze achteraf te corrigeren. Het is niet toegestaan voor minderjarigen (jonger dan 18 jaar) om een bestelling bij ons te plaatsen zonder de goedkeuring van een ouder of voogd.

3. Levering

Alle bestellingen, ook met gravure die vóór 14:00 geplaatst worden, worden dezelfde dag nog verstuurd (geldt op werkdagen).

Wij gebruiken Post NL en UPS als leveranciers.

We hebben de volgende bezorgopties:

1. Post NL Brief – Levertijd 3-6 werkdagen - Aanbieden via de brievenbus of een PostNL-locatie, afhankelijk van de grootte van de brief (alleen beschikbaar voor pakketten van minder dan 0,5 kg)

2. UPS Collect at Access Point - Levertijd 2-3 werkdagen – Verzamel het pakket bij uw lokale UPS Access Point

3. UPS Delivery at Place - Levertijd 2-3 werkdagen - UPS bezorgt het pakket op het afleveradres



Informatie voor de bezorgmethode UPS Collect at Access Point:

Om uw dichtstbijzijnde UPS Access Point te vinden, klikt u op deze link, kiest u "Zoeken naar een afgiftelocatie", voert u uw adres in en klikt u op "zoeken":

UPS Access Point-locaties


Wanneer je order verstuurd is, ontvang je een verzendbevestiging per mail met informatie over hoe je order naar je verzonden wordt.

Wanneer er tijdens de levering vertraging ontstaat, zullen we je altijd per e-mail informeren. Als klant heb je altijd het recht om een bestelling af te breken in het geval van een vertraagde levering. Wij doen altijd ons uiterste best om je bestelling te voltooien. Er kunnen gevallen voorkomen waarbij het onmogelijk is voor ons om je bestelling te voltooien, bijvoorbeeld wanneer onze leverancier zijn belofte aan ons niet kan nakomen. In het geval van een vertraagde levering heb je geen recht op een compensatie.

Wanneer een niet-opgehaald pakket aan ons teruggestuurd wordt, brengen wij 25 euro in rekening.

4. Terugbetaling

Wanneer je een bestelling annuleert, ontvang je het bedrag terug binnen 7 dagen nadat je ons hierover geïnformeerd hebt. In het geval van een goedgekeurde klacht, betalen wij je de verzendkosten terug binnen 7 dagen nadat we de bestelling retour hebben ontvangen. Zie ook 'Retourrecht' en 'Garantie & Klachten'.

5. Risico's tijdens transport

Wij zijn verantwoordelijk voor de risico's tijdens het transport vanuit ons magazijn naar jou (dat wil zeggen beschadigde of verloren producten). Je bent zelf verantwoordelijk voor de risico's tijdens het transport van een eventuele retourzending naar ons.

6. Levering in delen

Wanneer een van de door jou bestelde producten een aanzienlijk langere levertijd heeft dan de overige artikelen, kunnen wij in sommige gevallen je bestelling in delen opsturen.

7. Betaling

Alle betalingen gaan via Klarna Checkout. Als je kredietwaardig bent, kun je kiezen om te betalen per factuur, deelbetaling, Klarna, VISA of Mastercard, of met iDEAL. Als je niet kredietwaardig bent, kun je kiezen tussen een betaling met VISA of Mastercard, of met iDEAL. Zie Klarna voor onze volledige voorwaarden.

8. Retourrecht

LET OP! Het retourrecht geldt niet op gegraveerde (op maat gemaakte) producten.

Op ongegraveerde en andere niet speciaal op maat gemaakte producten heb je als klant recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, zonder speciale aanleiding te retourneren volgens de wet bij verkoop op afstand. Dit op voorwaarde dat het product en de productverpakking in ongewijzigde staat zijn, dat wil zeggen dat ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Je mag het product niet gebruikt hebben, maar natuurlijk wel voorzichtig bekijken. De kosten voor het terugzenden zijn voor eigen rekening wanneer je gebruik maakt van het retourrecht. Zie Retourrecht voor meer informatie over hoe je een product retour zendt.

9. Garantie & klachten

Wij garanderen dat wij alle producten zonder defecten leveren. Ontvang je toch een beschadigd product, neem dan contact met ons op en geef een gedetailleerde beschrijving van de beschadiging. Wij bieden 6 maanden garantie en als consument heb je 3 jaar garantie op alle producten. Wanneer een garantieaanvraag goedgekeurd wordt, zijn de kosten voor de retourzending voor onze rekening. Bij het afhandelen van klachten zijn de rechten van een consumentenkoop van toepassing. Lees meer over de regels die van toepassing zijn binnen deze rechten op https://www.consumentenbond.nl. In het geval van een twist zullen wij de aanbevelingen van de Consumentenbond volgen. Meer informatie vind je onder Garantie & klachten.

10. Privacy, veiligheid & persoonsgegevens

Wanneer je en bestelling bij ons plaatst, geef je je persoonsgegevens op, zoals je naam, adres en telefoonnummer. In verband met je registratie en bestelling, ga je ermee akkoord dat wij je informatie opslaan en gebruiken voor onze werkzaamheden en om onze belofte aan jou na te komen. Wij documenteren ook alle communicatie die we met je hebben via e-mail, om de service te kunnen bieden die je van ons verwacht. Getpersonal.nl zal je persoonsgegevens niet aan derden doorgeven. Als je onze nieuwsbrief wilt ontvangen, sturen wij je informatie en productaanbiedingen via mail. Je kunt je heel makkelijk hiervoor afmelden via je account of door contact met ons op te nemen via getpersonal.nl. Volgens de wet Persoonsgegevens heb je het recht de informatie te ontvangen die wij over jou registreren. Als deze informatie onjuist, onvolledig of niet relevant is, kun je verzoeken om de informatie te corrigeren of te verwijderen. Neem contact met ons op per e-mail: info@getpersonal.nl.

11. Cookies

Een cookie is een tekstbestand dat verstuurd wordt vanaf een website, bijvoorbeeld getpersonal.nl, naar je computer, waar deze ofwel in het geheugen (session cookies) ofwel als een klein tekstbestand wordt opgeslagen (tekst cookies). Cookies worden gebruikt om inlog-informatie en je winkelwagen te bewaren, wanneer je bijvoorbeeld rondsurft op internet. Als je webbrowser zo staat ingesteld dat je geen cookies accepteert, kun je geen bestelling plaatsen op onze website. Je kunt deze instellingen gemakkelijk veranderen in je webbrowser. We gebruiken geen cookies om persoonlijke informatie op te slaan.

12. Logo gravering

Als je als klant een logo naar ons mailt om te laten graveren, gaan we ervan uit dat je toestemming van de auteur hebt voor het gebruik van dit logo, wanneer het een geregistreerd handelsmerk is dat niet van jezelf is.

Als je nog vragen met betrekking tot de algemene voorwaarden hebt, kun je de website van de Consumentenbond bezoeken: https://www.consumentenbond.nl.