Winkelwagen
Menu

Algemene voorwaarden

Door het voltooien van een aankoop in onze online winkel accepteert u de volgende aankoopvoorwaarden:

1. Prijs


Alle prijzen zijn inclusief 21% btw. Wanneer je bestelling bevestigd is, kunnen de prijzen alleen veranderen door omstandigheden waar getpersonal.nl geen invloed op heeft, bijvoorbeeld wezenlijk veranderde grondstofprijzen, valutaschommelingen of een gewijzigd BTW-tarief. Er worden geen andere belastingen of toeslagen bij de prijs opgeteld.

2. Bestelling

Bij het plaatsen van een bestelling wordt een koopovereenkomst gesloten zodra getpersonal.nl de bestelling bevestigd heeft met een orderbevestiging via e-mail. De orderbevestiging wordt automatisch verstuurd vanuit onze database, zonder handmatige inspectie. In het geval van eventuele fouten in bijvoorbeeld de opgegeven prijs, levertijd etc. behouden wij ons het recht voor om deze achteraf te corrigeren. Het is niet toegestaan voor minderjarigen (jonger dan 18 jaar) om een bestelling bij ons te plaatsen zonder de goedkeuring van een ouder of voogd.

Houd er rekening mee dat zodra u een bestelling met gravure heeft geplaatst, deze exact wordt gegraveerd volgens de graveerkeuzes die u heeft gemaakt. Je bent verantwoordelijk voor het schrijven en spellen van de juiste graveertekst. Nadat u een bestelling heeft geplaatst, kan deze niet meer worden gewijzigd.

AANDACHT! Belangrijk met betrekking tot de aankoop van producten met gravure:

Wanneer je een bestelling met gravure hebt geplaatst, wordt deze direct naar onze productie gestuurd en is er geen mogelijkheid om de bestelling te wijzigen of te annuleren. U bent er zelf verantwoordelijk voor dat u de juiste gravure heeft ingevoerd en dat u het juiste product heeft besteld. Er is dus geen mogelijkheid om de gravure te wijzigen of een geplaatste bestelling met gravure te annuleren.



3. Levering

Gratis verzending bij bestellingen vanaf €95.


Alle bestellingen, ook met gravure die vóór 14:00 geplaatst worden, worden dezelfde dag nog verstuurd (geldt op werkdagen).

Bestellingen geplaatst na 14 wordt de volgende weekdag verzonden.

De levertijd wordt berekend vanaf de dag dat de bestelling is verzonden.

Wij gebruiken Post NL, eTrailTracked en UPS als leveranciers.


We hebben de volgende bezorgopties:

1. Post NL Brief – Levertijd 4-7 werkdagen - Aanbieden via de brievenbus of een PostNL-locatie, afhankelijk van de grootte van de brief (alleen beschikbaar voor pakketten van minder dan 0,5 kg)

2. eTailTracked – Levertijd 3-6 werkdagen - Bezorging via de brievenbus of een PostNL locatie, afhankelijk van de grootte van het pakket

3. UPS Collect at Access Point - Levertijd 2-3 werkdagen – Verzamel het pakket bij uw lokale UPS Access Point

4. UPS Delivery at Place - Levertijd 2-3 werkdagen - UPS bezorgt het pakket op het afleveradres


Informatie voor de bezorgmethode UPS Collect at Access Point:

Om uw dichtstbijzijnde UPS Access Point te vinden, klikt u op deze link, kiest u "Zoeken naar een afgiftelocatie", voert u uw adres in en klikt u op "zoeken":

UPS Access Point-locaties


Wanneer je order verstuurd is, ontvang je een verzendbevestiging per mail met informatie over hoe je order naar je verzonden wordt.


Wanneer er tijdens de levering vertraging ontstaat, zullen we je altijd per e-mail informeren. Als klant heb je altijd het recht om een bestelling af te breken in het geval van een vertraagde levering. Wij doen altijd ons uiterste best om je bestelling te voltooien. Er kunnen gevallen voorkomen waarbij het onmogelijk is voor ons om je bestelling te voltooien, bijvoorbeeld wanneer onze leverancier zijn belofte aan ons niet kan nakomen. In het geval van een vertraagde levering heb je geen recht op een compensatie.

Wanneer een niet-opgehaald pakket aan ons teruggestuurd wordt, brengen wij 25 euro in rekening.

4. Terugbetaling

Wanneer je een bestelling annuleert, ontvang je het bedrag terug binnen 7 dagen nadat je ons hierover geïnformeerd hebt. In het geval van een goedgekeurde klacht, betalen wij je de verzendkosten terug binnen 7 dagen nadat we de bestelling retour hebben ontvangen. Zie ook 'Retourrecht' en 'Garantie & Klachten'.

5. Risico's tijdens transport

Wij zijn verantwoordelijk voor de risico's tijdens het transport vanuit ons magazijn naar jou (dat wil zeggen beschadigde of verloren producten). Je bent zelf verantwoordelijk voor de risico's tijdens het transport van een eventuele retourzending naar ons.

6. Levering in delen

Wanneer een van de door jou bestelde producten een aanzienlijk langere levertijd heeft dan de overige artikelen, kunnen wij in sommige gevallen je bestelling in delen opsturen.

7. Betaling

Alle betalingen gaan via Stripe payments. U kunt betalen met een creditcard of met ideal. Zie https://stripe.com/en-nl voor meer informatie over Stripe.

8. Retourrecht

LET OP! Het retourrecht geldt niet op gegraveerde (op maat gemaakte) producten.

Op ongegraveerde en andere niet speciaal op maat gemaakte producten heb je als klant recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, zonder speciale aanleiding te retourneren volgens de wet bij verkoop op afstand. Dit op voorwaarde dat het product en de productverpakking in ongewijzigde staat zijn, dat wil zeggen dat ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Je mag het product niet gebruikt hebben, maar natuurlijk wel voorzichtig bekijken. De kosten voor het terugzenden zijn voor eigen rekening wanneer je gebruik maakt van het retourrecht. Zie Retourrecht voor meer informatie over hoe je een product retour zendt.

9. Garantie & klachten

Wij garanderen dat wij alle producten zonder defecten leveren. Ontvang je toch een beschadigd product, neem dan contact met ons op en geef een gedetailleerde beschrijving van de beschadiging. Wij bieden 6 maanden garantie en als consument heb je 3 jaar garantie op alle producten. Wanneer een garantieaanvraag goedgekeurd wordt, zijn de kosten voor de retourzending voor onze rekening. Bij het afhandelen van klachten zijn de rechten van een consumentenkoop van toepassing. Lees meer over de regels die van toepassing zijn binnen deze rechten op https://www.consumentenbond.nl. In het geval van een twist zullen wij de aanbevelingen van de Consumentenbond volgen. Meer informatie vind je onder Garantie & klachten.

10. Privacy, veiligheid & persoonsgegevens

Wanneer je en bestelling bij ons plaatst, geef je je persoonsgegevens op, zoals je naam, adres en telefoonnummer. In verband met je registratie en bestelling, ga je ermee akkoord dat wij je informatie opslaan en gebruiken voor onze werkzaamheden en om onze belofte aan jou na te komen. Wij documenteren ook alle communicatie die we met je hebben via e-mail, om de service te kunnen bieden die je van ons verwacht. Getpersonal.nl zal je persoonsgegevens niet aan derden doorgeven. Als je onze nieuwsbrief wilt ontvangen, sturen wij je informatie en productaanbiedingen via mail. Je kunt je heel makkelijk hiervoor afmelden via je account of door contact met ons op te nemen via getpersonal.nl. Volgens de wet Persoonsgegevens heb je het recht de informatie te ontvangen die wij over jou registreren. Als deze informatie onjuist, onvolledig of niet relevant is, kun je verzoeken om de informatie te corrigeren of te verwijderen. Neem contact met ons op per e-mail: info@getpersonal.nl.

11. Communicatie & marketing via e-mail

Wanneer u een bestelling plaatst, is bij het afrekenen de keuze om productaanbiedingen via e-mail te ontvangen vooraf geselecteerd. We spreken hier van de rechtsgrondslag ‘Belangenevenwicht’. U kunt ervoor kiezen om deze optie bij het afrekenen uit te schakelen, zodat u geen productaanbiedingen via e-mail ontvangt. Als u zich niet afmeldt, kunt u zich op elk gewenst moment per e-mail afmelden voor toekomstige productaanbiedingen, door contact met ons op te nemen of door de link hiervoor te gebruiken in elke e-mail met productaanbiedingen.

Door een aankoop op dit platform te voltooien, stemt u ermee in dat wij uw contactgegevens gebruiken om marketing-e-mails en nieuwsbrieven te verzenden, tenzij u tijdens het afrekenproces gebruik maakt van uw recht om u af te melden.

Bovendien ontvangen abonnees die zich via pop-up- of ingebedde formulieren op onze website aanmelden voor onze mailinglijst ook marketing-e-mails en nieuwsbrieven. U kunt uw recht om u af te melden op elk moment uitoefenen door gebruik te maken van de link in al onze e-mailcommunicatie of door contact op te nemen met onze klantenondersteuning.

12. Cookies

Een cookie is een tekstbestand dat verstuurd wordt vanaf een website, bijvoorbeeld getpersonal.nl, naar je computer, waar deze ofwel in het geheugen (session cookies) ofwel als een klein tekstbestand wordt opgeslagen (tekst cookies). Cookies worden gebruikt om inlog-informatie en je winkelwagen te bewaren, wanneer je bijvoorbeeld rondsurft op internet. Als je webbrowser zo staat ingesteld dat je geen cookies accepteert, kun je geen bestelling plaatsen op onze website. Je kunt deze instellingen gemakkelijk veranderen in je webbrowser. We gebruiken geen cookies om persoonlijke informatie op te slaan.

Als je nog vragen met betrekking tot de algemene voorwaarden hebt, kun je de website van de Consumentenbond bezoeken: https://www.consumentenbond.nl.

Inloggen
Create an account
Reset password

10% KORTING OP UW EERSTE BESTELLING

Schrijf u in op onze mailinglijst en ontvang een kortingscode van 10% in uw e-mail.